STROLOJİ BURÇ YORUMLARI en güncel burç yorumları, günlük burç yorumları. BURÇ YORUMLARI
19 Haziran 2014 Perşembe
Google Reklam Çalışması
Toplumu oluşturan her birey, çocukluktan başlayarak doğa, sosyal hayat ve kendi varlığıyla ilgili bilgiler
ve düşünce biçimleri edinmeye başlar. Sosyal öğrenme kuramı, temelinde bireylerin başkalarını
gözlemleyerek öğrenmeyi gerçekleştirdiğini öne sürer. Buna göre çocukların cinsel kimlik rollerine
ilişkin bilgileri önce ebeveynler, yakın sosyal çevre ve günümüzde etkin olarak kitle iletişim araçlarının
ilettiği mesajlara dayanmaktadır. Özellikle kitle iletişim araçlarında sıklıkla yer alan reklamlar tüketiciye
Google Reklam ilgili pek çok davranış kodu iletir. Günümüzde çocuklar da birer tüketici
haline gelmiştir. Reklamların içerdiği her tür bilgi onların kimlik oluşumlarını ve düşünce biçimlerini
şekillendirmektedir. Özellikle çocuklara yönelik ürün reklamlarında Google Reklam rollerinin
sunumu, çocukların Google Reklam düşüncelerinin şekillenmesi açısından önem taşımaktadır. Bu
çalışmada reklamda kız ve erkek çocukların Google Reklam anlamında konumlandırılışı incelenecektir.
‘Kinder’, sadece çocuklara özel ürünleriyle öne çıkan küresel bir markadır. Bu nedenle Türkiye’de
yayınlanan çocuk karakterlerin yer aldığı üç Kinder reklam filmi, Google Reklam rollerinin konumlandırılışı
bağlamında incelenmiştir. Reklam filmlerinde; ebeveynlerin toplumsal cin
siyet rolleri, kız ve
erkek çocukların rolleri ve ebeveynlerin çocuklarına davranış biçimleri dikkate alınmıştır. Reklam filmleri,
göstergebilimsel çözümleme yöntemi kullanılarak çözümlenmiştir. İncelenen Kinder reklam fillerinde
kız ve erkek çocukların toplumsal cinsiyet kalıp yargılarını yansıtan rol ve davranış biçimlerinde
kurgulandıkları görülmüştür.
All individual whom create the society, start to learn nature, social life, their own personality and the
way of thinking from their childhood. According to social learning theory Learning improve with
obversing the others behaviours. In this point of view, childdren learn their roles about sexual identity
from their parents, closed social environment and media messages. At the present time, gender-related
codes are transmitted by advertisements on mass media to the consumers. Today children turn into a
consumer too. Today, the children became one consumer. The advertisements which contain lots of
information shape their identity and way of thinking. In this study, is looking for how children
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder