21 Aralık 2015 Pazartesi

Google reklam vermek

Google reklam vermek marka hakkında ki düşünceleri ön yargıları olumlu yönde değiştirir ve davranışa yansıtır mı? Ürünü hizmeti denemeye teşvik eden mi telefon ettirir, bayiye uğramayı sağlar ve daha detaylı bilgi alma isteği uyandırır mı sorusunu sorabiliriz. Google reklam vermek insanların arkadaşlarına anlatmak isteyeceği bir konu yaratır mı? Evrensel özellikleri barındıran bir fikir iş var mı? Google reklam vermek ajansın gerçek olup olmadığını araştırmak gerekir. Dinlemesini bilen, dinlediğini brief olarak doğru yorumlayan bunu en etkili biçimde fikirle buluşturan, reklam verene yol arkadaşlığı da yapacak ön görülü, hızlı insan ilişkilerini iyi kurabilen bir ajans idealdir.
Peki, google reklam vermek yaratıcı ajans nasıl olmalıdır. Google reklam vermek mantıkla değerlendirip, duyguyla karar verendir. Hedefi, konumu, vizyonu strateji ve kişiliğe nettir. İletişim de seçkinci değildir. Ne mecra da ne tüketicide ne de marka da… İşe sorunun ne olduğunu anlamakla başlar. Önsezilere, pratik araştırmaya ve analize, stratejik planlamaya değer verir. Markanın iletişiminin herkesin düşüncesini olumlu olarak değiştirmesini önemse. Kısa vadeli etkinin peşine uzun vadeli ilişkiyi, değer yaratmaya katar. İletişimin zihin de ve kalpte bir tortu bırakması için çalışılır. İyi için sonuna kadar çabalar, olmayacak duaya da âmin denmez. Her işin başını ve sonunu fikir olduğu belirlenir.
Yenilikleri takip eder ve bunun sonunda google reklam vermek yenilikleri takip edeceği gibi dünya yüzünde ki yetenekleri ve bilgiyi kullanır. Google reklam vermek verenin yaratıcı fikri doğru değerlendirilmesini sağlayacak ilişkiyi zemine yaratır. Güven duyulmasını eşit bir ilişki kurulmasını son etapta işin karanının ajansa bırakılmasını iyi fikrin özendirilmesini, adil çalışma koşullarının sağlanmasını bekler. Briefin doğru verilmesini işin yapımı için yeterli sürekli verilmesi kadar reklamı veren kişilere işin sunulması da önemlidir. Bunlar farklı olursa başarısızlık ya da zaman kaybı kaçınılmazdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder