Google reklam vermek marka hakkında ki düşünceleri ön yargıları
olumlu yönde değiştirir ve davranışa yansıtır mı? Ürünü hizmeti denemeye teşvik
eden mi telefon ettirir, bayiye uğramayı sağlar ve daha detaylı bilgi alma
isteği uyandırır mı sorusunu sorabiliriz. Google
reklam vermek insanların arkadaşlarına anlatmak isteyeceği bir konu yaratır
mı? Evrensel özellikleri barındıran bir fikir iş var mı? Google reklam vermek ajansın gerçek olup olmadığını araştırmak
gerekir. Dinlemesini bilen, dinlediğini brief olarak doğru yorumlayan bunu en
etkili biçimde fikirle buluşturan, reklam verene yol arkadaşlığı da yapacak ön
görülü, hızlı insan ilişkilerini iyi kurabilen bir ajans idealdir.
Peki,
google reklam vermek yaratıcı ajans
nasıl olmalıdır. Google reklam vermek
mantıkla değerlendirip, duyguyla karar verendir. Hedefi, konumu, vizyonu
strateji ve kişiliğe nettir. İletişim de seçkinci değildir. Ne mecra da ne
tüketicide ne de marka da… İşe sorunun ne olduğunu anlamakla başlar.
Önsezilere, pratik araştırmaya ve analize, stratejik planlamaya değer verir.
Markanın iletişiminin herkesin düşüncesini olumlu olarak değiştirmesini önemse.
Kısa vadeli etkinin peşine uzun vadeli ilişkiyi, değer yaratmaya katar.
İletişimin zihin de ve kalpte bir tortu bırakması için çalışılır. İyi için
sonuna kadar çabalar, olmayacak duaya da âmin denmez. Her işin başını ve sonunu
fikir olduğu belirlenir.
Yenilikleri
takip eder ve bunun sonunda google
reklam vermek yenilikleri takip edeceği gibi dünya yüzünde ki yetenekleri
ve bilgiyi kullanır. Google reklam
vermek verenin yaratıcı fikri doğru değerlendirilmesini sağlayacak ilişkiyi
zemine yaratır. Güven duyulmasını eşit bir ilişki kurulmasını son etapta işin
karanının ajansa bırakılmasını iyi fikrin özendirilmesini, adil çalışma
koşullarının sağlanmasını bekler. Briefin doğru verilmesini işin yapımı için
yeterli sürekli verilmesi kadar reklamı veren kişilere işin sunulması da
önemlidir. Bunlar farklı olursa başarısızlık ya da zaman kaybı kaçınılmazdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder