23 Ocak 2015 Cuma

Dijital Reklam Ajansı

Çağımızın en büyük iletişim araçlarından biri olan reklam, günümüze kadar farklı biçimlerde bizleri aydınlatan hem görsel hem de işitsel bir mekanizma haline gelmiştir. Bununla birlikte gelişin Dijital Reklam Ajansı ağını’’da daha kapsamlı bir şekilde inceleyebiliriz.

Gazete, televizyon, radyo, dergi gibi klasik mecralarla karşılaştırıldığında, hem 

ölçümlendirilebilir olması hem de daha düşük maliyetle daha fazla kitlelere ulaşabilmesi ile ciddi anlamda avantaj sağlamaktadır. Dijital Reklam Ajansı sektörü test edilmiş, denenmiş ve dönüşümü ölçümlenen mecralarda para harcamaya devam ederken gelişen ve gittikçe büyüyen dijital sektöre de gerekli bütçeleri ayırması bekleniyor. Bu güne kadar özellikle IP (net) ortamında 
doğrudan tüketiciye/ izleyiciye ulaşmanın keyfini gün geçtikçe daha fazla firma da tatmaya başladı.Türkiye’de de Dijital Reklam Ajansı dünyası değişiyor, internet hem iş hayatını hem de pazarlama iletişiminin yöntemlerini değiştiriyor. Online pazarlama ve internet reklamcılığı, geleneksel reklam harcamalarını yavaş yavaş dijital mecralara kaydırıyor. Önemli kaynaklar 
tarafından yapılan araştırmaların sonuçları, kısa bir süre içerisinde online pazarlama ve internet reklam aktivitelerinin Türkiye’de de büyük bir gelişme göstereceğini doğruluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder