Çağımızın en büyük
iletişim araçlarından biri olan reklam, günümüze kadar farklı biçimlerde
bizleri aydınlatan hem görsel hem de işitsel bir mekanizma haline gelmiştir.
Bununla birlikte gelişin Dijital Reklam Ajansı ağını’’da daha kapsamlı bir
şekilde inceleyebiliriz.
Gazete,
televizyon, radyo, dergi gibi klasik mecralarla karşılaştırıldığında, hem
ölçümlendirilebilir olması hem de daha düşük maliyetle daha fazla kitlelere
ulaşabilmesi ile ciddi anlamda avantaj sağlamaktadır. Dijital Reklam Ajansı sektörü test
edilmiş, denenmiş ve dönüşümü ölçümlenen mecralarda para harcamaya devam
ederken gelişen ve gittikçe büyüyen dijital sektöre de gerekli bütçeleri
ayırması bekleniyor. Bu güne kadar özellikle IP (net) ortamında
doğrudan
tüketiciye/ izleyiciye ulaşmanın keyfini gün geçtikçe daha fazla firma da
tatmaya başladı.Türkiye’de de Dijital Reklam Ajansı dünyası değişiyor, internet hem iş hayatını hem de
pazarlama iletişiminin yöntemlerini değiştiriyor. Online pazarlama ve internet
reklamcılığı, geleneksel reklam harcamalarını yavaş yavaş dijital mecralara
kaydırıyor. Önemli kaynaklar
tarafından yapılan araştırmaların sonuçları, kısa
bir süre içerisinde online pazarlama ve internet reklam aktivitelerinin
Türkiye’de de büyük bir gelişme göstereceğini doğruluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder